دینادینا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

دینای ما دنیای ما

روز تولدت

1390/8/14 19:23
نویسنده : مامان و بابا
330 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم، واسه بدنیا اومدنت من از یک شب قبل تو بیمارستان بستری بودم شب سختی بود عزیزم چون تنهای تنها بودم ولی بالاخره گذشت تا اینکه فرداش ساعت ١٢:٥٠ بابا علیرضا با لباس سبز اتاق عمل اومد پیشم تو فیلمت هست گلم ان شا ا... بزرگ که شدی می بینیلبخند خلاصه که ساعت ١٣:٠٩با وزن ٢٨٥٠و قد ٥٠ سانتی متر بدنیا اومدی بابا علیرضا هم تو اتاق عمل بود و اولین کسی بود که دیدت و ازت عکس انداخته  بود من اول عکست رو دیدم عزیزم تو بیمارستان مامانی و مادر جون ، بابا منوچهر و پدر جون و عمو محمد رضا هم بودند و منتظرت بودند گلم اینم عکسهای اولین روز زندگیت عزیز دلم قلب

یک روزگی

 

بغلبغلبغلبغل

 

 

 

niniweblog.com  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نفس طلایی
8 آبان 90 20:55
جااااااااااااااااانم قدمش مبارک